אקולוגיה וסביבה

Loop City

19 ביוני, 2022
Loop City – מטרופולין חדשה בישראל. קרן פייגון ושי ליטבק, בוגרות המחלקה לארכיטקטורה, בצלאל – אקדמיה לאמנות ועיצוב, ירושלים

פרויקט המציע הסתכלות מחודשת על מרחבים בלתי מנוצלים: קרונות רכבת הנעים לאורך 1,500 ק"מ של מסילות ברזל, ו-50 מטרים מצידי כל אותן מסילות (150 קמ"ר במצטבר) שאסור לבנות בהם. במרחב הפנטזיה כלי התחבורה היחידי יהיה רכבת חשמלית, שתנוע בעזרת אנרגיה ירוקה בין תחנות במרחק של ק"מ אחד זו מזו. עיר הרכבת תתקיים ללא מכוניות וללא פליטת גזי חממה מתחבורה. העיר הצרה והאורכית תתפרס על כל הארץ, ותהיה עיר ציבורית ירוקה, שמערערת על המושגים 'פריפריה' ו'מרכז'. הפרויקט מוצג בתערוכת עבודות של בוגרי בצלאל במסגרת אירועי שבוע המדע והסביבה, בתל-אביב–יפו, יולי 2022.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחקרי סביבה אצלך בתיבה

    מחקרי סביבה אצלך בתיבה





      תכנים נוספים שעשויים לעניין אותך

      אילו תובנות כדאי לייבא ממחלקת החינוך של עיריית ניו יורק?

      גיליון אביב 2022 / כרך 13(1)

      אוקספורד בנגב – פיתחנו דרכים לשרוד ואף לשגשג במדבר שלנו. תארו לעצמכם מה אנחנו יכולים לתרום לעולם

      גיליון אביב 2022 / כרך 13(1)

      מגה-בייט – מגה פליטות

      Thijs Biersteker

      גיליון סתיו 2022 / כרך 13(3) / הפחתת פליטות גזי חממה מיצג הממחיש השפעה נסתרת מן העין של פעולה יום-יומית – פליטת פחמן דו-חמצני בעקבות השימוש באינטרנט. רוצים לדעת כמה פחמן דו-חמצני ייפלט אם תקראו את הכתבה הזו?

      מיצג הממחיש השפעה נסתרת מן העין של פעולה יום-יומית – פליטת פחמן דו-חמצני בעקבות השימוש באינטרנט. רוצים לדעת כמה פחמן דו-חמצני ייפלט אם תקראו את הכתבה הזו?

      גיליון סתיו 2022 / כרך 13(3) / הפחתת פליטות גזי חממה
      לראש העמוד