אקולוגיה וסביבה

Silent Evolution

4 במאי, 2014
Jason DeCaires Tylor – Silent Evolution. קנקון, מקסיקו, 2010. Jason DeCaires Tylor, DACS 2014 ©

מפגש בין אמנות אנושית והחיים בים. פסל הבטון שהוצב על קרקעית הים, מתוכנן לתפקד כשונית מלאכותית וכן להרחיק צוללנים ממערכות אקולוגיות רגישות סמוכות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחקרי סביבה אצלך בתיבה

    מחקרי סביבה אצלך בתיבה





      תכנים נוספים שעשויים לעניין אותך

      גידול מזון בים בצורה בלתי מוגבלת ובת-קיימא

      אמיר נאורי

      גיליון אביב 2014 / כרך 5(1) / הים התיכון היקף החקלאות הימית עולה בהתמדה, בעוד בישראל המצב אינו זהה. יש צורך גם כאן לפתח חקלאות ימית בת-קיימא שתוכל לעזור להאכיל את האוכלוסיה הגדלה

      היקף החקלאות הימית עולה בהתמדה, בעוד בישראל המצב אינו זהה. יש צורך גם כאן לפתח חקלאות ימית בת-קיימא שתוכל לעזור להאכיל את האוכלוסיה הגדלה

      גיליון אביב 2014 / כרך 5(1) / הים התיכון

      לקראת הרחבת הגידול החקלאי של דגים בים התיכון

      בעז מייזל

      גיליון אביב 2014 / כרך 5(1) / הים התיכון מצבו העגום של ענף הדיג בים התיכון והמגמה לפתח את גידול הדגים בכלובים בים הפתוח מהווים דוגמה נוספת כי חזון וראייה לאומית ארוכת טווח ביחס לים התיכון, המגדירים סדרי עדיפויות לאומיים שיאפשרו ניהול מושכל ואחראי של המרחב הימי ומשאביו, הם צורך השעה

      מצבו העגום של ענף הדיג בים התיכון והמגמה לפתח את גידול הדגים בכלובים בים הפתוח מהווים דוגמה נוספת כי חזון וראייה לאומית ארוכת טווח ביחס לים התיכון, המגדירים סדרי עדיפויות לאומיים שיאפשרו ניהול מושכל ואחראי של המרחב הימי ומשאביו, הם צורך השעה

      גיליון אביב 2014 / כרך 5(1) / הים התיכון

      חיזיון

      מתן בן-טולילה

      גיליון חורף 2023 / כרך 14(4) מתן בן-טולילה נולד בקבוצת יבנה (1978). חי ויוצר בירושלים. צייר, בוגר תואר ראשון ושני במחלקה לאמנות בצלאל. מתן מציג בתערוכות במוזיאונים ובגלריות בארץ ובחו"ל, ומיוצג על-ידי גלריה נגא לאמנות עכשווית

      מתן בן-טולילה נולד בקבוצת יבנה (1978). חי ויוצר בירושלים. צייר, בוגר תואר ראשון ושני במחלקה לאמנות בצלאל. מתן מציג בתערוכות במוזיאונים ובגלריות בארץ ובחו"ל, ומיוצג על-ידי גלריה נגא לאמנות עכשווית

      גיליון חורף 2023 / כרך 14(4)
      לראש העמוד