אקולוגיה וסביבה

נוף קדומים

6 ביולי, 2021

מאת

רויטל כצנלסון
מדענית סביבה ישראלית

מאת

רויטל כצנלסון
מדענית סביבה ישראלית
רויטל כצנלסון. נוף קדומים. צילום דרך עדשת מיקרוסקופ של קטע מגביש סוכר קסיליטול עם צבע מאכל כחול, צולם באור לֵד לבן, בהגדלה פי שישה.

נוף קדומים. דמות אנוש על רקע צילום נוף הניבט דרך עדשת מיקרוסקופ. קטע מגביש סוכר קסיליטול עם צבע מאכל כחול, צולם באור לֵד לבן, בהגדלה פי שישה. מתוך סדרת עבודות הבוחנת את יופיים המיקרוסקופי של גבישי מלח וסוכר. לכל עבודה ניתן אופי מיוחד באמצעים שונים, כגון תאורה, תוספת תמיסה עם צבע מאכל או תוספת תמיסה מלחית.

ד"ר רויטל כצנלסון היא מדענית סביבה ישראלית המתגוררת בקליפורניה, ועוסקת בייעוץ סביבתי, בהוראה, בהנגשת מדע ובאמנות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחקרי סביבה אצלך בתיבה

    מחקרי סביבה אצלך בתיבה


      מאת

      רויטל כצנלסון
      מדענית סביבה ישראלית

      מאת

      רויטל כצנלסון
      מדענית סביבה ישראלית


      תכנים נוספים שעשויים לעניין אותך

      התחדשות לאחר השרפה בכרמל

      תמר טנצר

      גיליון אביב 2011 / כרך 2(1) נרקיס מצוי על רקע עצי האורן השרופים, צולם ביערות הכרמל בינואר 2011

      נרקיס מצוי על רקע עצי האורן השרופים, צולם ביערות הכרמל בינואר 2011

      גיליון אביב 2011 / כרך 2(1)

      ההשפעות האקולוגיות של הפזורה הבדואית בנגב

      דותן רותם, עזרי אלון

      גיליון אביב 2012 / כרך 3(1) / הנגב האופי הפזור אך האחיד יחסית של הפזורה הבדואית בצפון הנגב, גורם לפגיעה קשה מאוד ביכולתן של מערכות אקולוגיות לתפקד ואף להתקיים בגלל הגדלת אפקט השוליים ופגיעה בשטחים הפתוחים

      האופי הפזור אך האחיד יחסית של הפזורה הבדואית בצפון הנגב, גורם לפגיעה קשה מאוד ביכולתן של מערכות אקולוגיות לתפקד ואף להתקיים בגלל הגדלת אפקט השוליים ופגיעה בשטחים הפתוחים

      גיליון אביב 2012 / כרך 3(1) / הנגב

      Simon Beck

      גיליון אביב 2016 / כרך 7(1) סיימון בֵּק הוא אמן סביבתי בריטי, שבד הציור שלו הוא משטחים מושלגים, בעיקר בהרי האלפים. הוא תלוי בחסדי הסביבה - שמאפשרים לו את השלמת היצירה וקובעים את אורך החיים המוגבל שלה

      סיימון בֵּק הוא אמן סביבתי בריטי, שבד הציור שלו הוא משטחים מושלגים, בעיקר בהרי האלפים. הוא תלוי בחסדי הסביבה - שמאפשרים לו את השלמת היצירה וקובעים את אורך החיים המוגבל שלה

      גיליון אביב 2016 / כרך 7(1)
      לראש העמוד