למידה חוץ-כיתתית במהלך מגפת הקורונה. מורה בשיעור בבית ספר יסודי, מחוץ לאוטווה (קנדה), 2.9.2020 | צילום: Adrian Wyld/ The Canadian Press
"הספרות המחקרית מצביעה על חשיבות הקשר לטבע בילדות להתפתחות הקוגניטיבית, הפיזית, הרגשית והחברתית של תלמידים ולאימוץ עמדות פרו-סביבתיות באמצעות למידה חוץ-כיתתית" – מתוך מאמר בגיליון זה המספק מבט עולמי על מדיניות בנושא למידה חוץ-כיתתית, ובין השאר מביא את מערכת החינוך בקנדה כדוגמה לאופן שהמאפיינים התרבותיים של קהלי היעד משפיעים על ההצלחה בהטמעת למידה חוץ-כיתתית.