אקולוגיה וסביבה

כל התורה על רגל אחת

15 בספטמבר, 2022

מאת

Adrian Wyld
The Canadian Press

מאת

Adrian Wyld
The Canadian Press

למידה חוץ-כיתתית במהלך מגפת הקורונה. מורה בשיעור בבית ספר יסודי, מחוץ לאוטווה (קנדה), 2.9.2020 | צילום: Adrian Wyld/ The Canadian Press

"הספרות המחקרית מצביעה על חשיבות הקשר לטבע בילדות להתפתחות הקוגניטיבית, הפיזית, הרגשית והחברתית של תלמידים ולאימוץ עמדות פרו-סביבתיות באמצעות למידה חוץ-כיתתית" – מתוך מאמר בגיליון זה המספק מבט עולמי על מדיניות בנושא למידה חוץ-כיתתית, ובין השאר מביא את מערכת החינוך בקנדה כדוגמה לאופן שהמאפיינים התרבותיים של קהלי היעד משפיעים על ההצלחה בהטמעת למידה חוץ-כיתתית.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחקרי סביבה אצלך בתיבה

    מחקרי סביבה אצלך בתיבה


      מאת

      Adrian Wyld
      The Canadian Press

      מאת

      Adrian Wyld
      The Canadian Press


      תכנים נוספים שעשויים לעניין אותך

      להתבונן, לתהות, לכתוב, לקרוא, להשתהות, להאזין, לשאול

      עדנה גורני

      גיליון קיץ 2022 / כרך 13(2) מדור 'שירת הסביבה' חוגג 20 ומזכיר לנו כמה חשוב לאהוב, להשתלב, להזדהות, לשאול שאלות, לראות ולהקשיב, לתבוע, לצחוק, לקונן, לקוות, לא לדעת, ומעל לכול – להרגיש אחריות אישית ולפעול על פיה

      מדור 'שירת הסביבה' חוגג 20 ומזכיר לנו כמה חשוב לאהוב, להשתלב, להזדהות, לשאול שאלות, לראות ולהקשיב, לתבוע, לצחוק, לקונן, לקוות, לא לדעת, ומעל לכול – להרגיש אחריות אישית ולפעול על פיה

      גיליון קיץ 2022 / כרך 13(2)

      היא שרה / שי שניידר-אילת

      עדנה גורני

      גיליון קיץ 2022 / כרך 13(2) על המחיצות העומדות בינינו לבין הטבע, על ההפרדות שהן יוצרות, ועל תרומתה של המילה הכתובה ליצירת המחיצות. מה היינו אנחנו ומה היה לנו הטבע בטרם המצאת השפה?

      על המחיצות העומדות בינינו לבין הטבע, על ההפרדות שהן יוצרות, ועל תרומתה של המילה הכתובה ליצירת המחיצות. מה היינו אנחנו ומה היה לנו הטבע בטרם המצאת השפה?

      גיליון קיץ 2022 / כרך 13(2)

      צילום בסתר

      פסי גירש

      גיליון קיץ 2023 / כרך 14(2) בסדרה צילום בסתר מצלמת פסי גירש ולדות של זוחלים ויונקים. בשילוב משטחים ביתיים, כמו שטיח מעוטר, היא יוצרת עבורם עולם ילדי, אפוף יופי ותמימות.

      בסדרה צילום בסתר מצלמת פסי גירש ולדות של זוחלים ויונקים. בשילוב משטחים ביתיים, כמו שטיח מעוטר, היא יוצרת עבורם עולם ילדי, אפוף יופי ותמימות.

      גיליון קיץ 2023 / כרך 14(2)
      לראש העמוד