הקריקטורה אוירה כהרחבה לרב-שיח בנושא חזון לתחבורה מקיימת בישראל המתפרסם בגיליון זה.
ליאב צברי – מאייר ויוצר קומיקס. עובד בתל-אביב ומלמד בירושלים.
מתוך: גיליון קיץ 2011 / כרך 2(2)
הקריקטורה אוירה כהרחבה לרב-שיח בנושא חזון לתחבורה מקיימת בישראל המתפרסם בגיליון זה.
ליאב צברי – מאייר ויוצר קומיקס. עובד בתל-אביב ומלמד בירושלים.
נושאים
ישנם דגמים שונים של קשרי גומלין מרחביים עירוניים בני-קיימא המקיימים את התכונות הבאות: נגישות גבוהה למרבית היעדים הנדרשים, יעלים לנוסע פגיעה מינימלית באיכות הסביבה ובערכי טבע. אך המציאות רחוקה שנות אור מרעיונות אלו
גיליון קיץ 2011 / כרך 2(2)היעד המרכזי של מערכת התחבורה הוא לאפשר לפרטים בחברה ניידות, נגישות לשימושי הקרקע ולמרכזי הפעילות, ואפשרות לשינוע מטענים - כדי לקיים קשרים כלכליים וחברתיים ולשם קידום רווחתם של תושבי המדינה. צורכי הניידות והשינוע צריכים להתממש תוך שימוש מושכל במשאבים המשותפים, לרווחת כלל האוכלוסייה והדורות הבאים, ותוך שמירה על בריאות הציבור ובטיחותו, ועל יציבותן של המערכות האקולוגיות
גיליון קיץ 2011 / כרך 2(2)מיצג הממחיש השפעה נסתרת מן העין של פעולה יום-יומית – פליטת פחמן דו-חמצני בעקבות השימוש באינטרנט. רוצים לדעת כמה פחמן דו-חמצני ייפלט אם תקראו את הכתבה הזו?
גיליון סתיו 2022 / כרך 13(3) / הפחתת פליטות גזי חממה