אקולוגיה וסביבה

חינוך יער בישראל: יישום העקרונות והאתגרים במודל חינוכי חדשני

דניאל אפק, איריס אלקחר, נירית אסף, שלומית פז

גיליון חורף 2024 / כרך 15(4) בין המסורת לחדשנות: סיפור קליטתו בישראל של המודל הפדגוגי של חינוך יער – מרחבי האתגר והזדמנויות הצמיחה

בין המסורת לחדשנות: סיפור קליטתו בישראל של המודל הפדגוגי של חינוך יער – מרחבי האתגר והזדמנויות הצמיחה

גיליון חורף 2024 / כרך 15(4)

ללמד מחוץ לקופסה – כיצד לימוד מחוץ לכותלי הכיתות יכול לעזור לטבע

גיליון קיץ 2022 / כרך 13(2)

הוראה בחוץ בעיתות משבר – הקורונה והחינוך הסביבתי בגישת מערכות אקולוגיות-חברתיות

דפנה גן, נירית אסף

גיליון אביב 2020 / כרך 11(1) / קורונה וסביבה במחקר שנערך בזמן הסגר נמצא שלמחנכים מנוסים בחינוך סביבתי המשלב הוראה בחוץ היו כלים ליישום ההוראה המקוונת באופן יצירתי, עם פתיחות מחשבתית ותגובה ללומדים. החוקרות ממליצות להקנות כלים לחינוך סביבתי המשלב הוראה בחוץ וגם לשימוש בעקרונותיו באופן מקוון לכלל המורים בישראל

במחקר שנערך בזמן הסגר נמצא שלמחנכים מנוסים בחינוך סביבתי המשלב הוראה בחוץ היו כלים ליישום ההוראה המקוונת באופן יצירתי, עם פתיחות מחשבתית ותגובה ללומדים. החוקרות ממליצות להקנות כלים לחינוך סביבתי המשלב הוראה בחוץ וגם לשימוש בעקרונותיו באופן מקוון לכלל המורים בישראל

גיליון אביב 2020 / כרך 11(1) / קורונה וסביבה