נופר נאוגאוקר, אורית בן-צבי אסרף, דפנה גולדמן, אפרת עילם
במבחן המציאות – כיצד יש לשלב את תוכני שינוי האקלים בתוכניות הלימודים?
גיליון חורף 2022 / כרך 13(4)איגי ארם, איריס אלקחר, דפנה גולדמן
הציבור ברובו לא מודע לעומק השפעותיהן של תרבות הצריכה וכלכלת השוק על החברה והסביבה. המאמר מציג אפשרות לשינוי תודעתי דרך טיפוח חשיבה ביקורתית של הלומד על העולם ועל התנהלותו בו
גיליון קיץ 2020 / כרך 11(2)בישראל נעשים בשנים האחרונות מאמצים לשילוב חינוך לקיימות בקבוצות תרבותיות שונות, ובהן החברה החרדית. מחקר זה מתמקד בעיריית בני ברק כרשות מקומית חרדית שעשתה מהלך אסטרטגי חלוצי לקדם קיימות וחינוך לקיימות בגישה מערכתית בקהילה החרדית המקומית
גיליון קיץ 2019 / כרך 10(2)דפנה גולדמן, שרה פאר, בלה יעבץ
הסביבה אינה ישות אקולוגית נפרדת מהאדם אלא מבנה תרבותי, חברתי ופוליטי. הבנת התפיסות האקו-פילוסופיות של לומדים והאופן שבו הם ממשיגים "סביבה" תקדם חינוך סביבתי משמעותי, במיוחד אצל סטודנטים להוראה, לאור תפקידם העתידי כמחנכים. המחקר בחן, באמצעות שאלות פתוחות, כיצד תופסים הסטודנטים את המושג "סביבה" וכיצד לתפיסתם מתקשרים נושאי סביבה למקצוע ההוראה שבו הם מתמחים
גיליון חורף 2010 / כרך 1(1)