אקולוגיה וסביבה

חיזיון

15 בפברואר, 2024

מתן בן-טולילה, חיזיון, 2023. שמן על בד, 140 על 180 ס"מ.

מתן בן-טולילה נולד בקבוצת יבנה (1978). חי ויוצר בירושלים. צייר, בוגר תואר ראשון ושני במחלקה לאמנות בצלאל. מתן מציג בתערוכות במוזיאונים ובגלריות בארץ ובחו"ל, ומיוצג על-ידי גלריה נגא לאמנות עכשווית.

הציור מוצג במסגרת תערוכת היחיד 'שיר ארץ', בגלריה לאמנות בקריית טבעון, עד 31.3.2024.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחקרי סביבה אצלך בתיבה

    מחקרי סביבה אצלך בתיבה




      תכנים נוספים שעשויים לעניין אותך

      התחום האפור שבין הירוק לאדום – היבטי עלות-תועלת של תרומת חברה מזהמת לקידום מחקר או פרויקט אקדמי-סביבתי

      עדי וולפסון, אופירה אילון

      גיליון חורף 2023 / כרך 14(4) האם מימון תוכנית לימודים אקדמית בתחום מדעי הסביבה, מימון מחקרים, מלגות או תמיכה בפרויקט סביבתי יכולים להתפרש כרצון לקבל "הכשר" לזיהום ולפגיעה בסביבה הטבעית ובסביבה האנושית?

      האם מימון תוכנית לימודים אקדמית בתחום מדעי הסביבה, מימון מחקרים, מלגות או תמיכה בפרויקט סביבתי יכולים להתפרש כרצון לקבל "הכשר" לזיהום ולפגיעה בסביבה הטבעית ובסביבה האנושית?

      גיליון חורף 2023 / כרך 14(4)

      תרכובות פנוליות שמקורן בשפכי בתי בד מגבירות את קצב הגדילה וההתפתחות של צמחייה הסובלת מעקת מלח

      סארי עאסלה, עביר שחאדה-נאסר, נאדין חליפה, מראם מחאמיד, עדן אגבאריה, איה מחאג'נה, מוחמד מחאג'נה, ראיד אגבאריה, ג'יהאד אגבאריה, עולא דיב, נאיל אבו רעד, אלאא מחאג'נה

      גיליון חורף 2023 / כרך 14(4) פיזור שפכי בתי בד על קרקעות מלוחות עשוי לנטרל את ההשפעה השלילית של מלח על הצומח. כך ניתן לסייע בפתרון שתי בעיות: זרימת שפכים בעלי עומס גבוה מאוד של חומר אורגני לנחלים והמלחת קרקעות

      פיזור שפכי בתי בד על קרקעות מלוחות עשוי לנטרל את ההשפעה השלילית של מלח על הצומח. כך ניתן לסייע בפתרון שתי בעיות: זרימת שפכים בעלי עומס גבוה מאוד של חומר אורגני לנחלים והמלחת קרקעות

      גיליון חורף 2023 / כרך 14(4)

      צילום בסתר

      פסי גירש

      גיליון קיץ 2023 / כרך 14(2) בסדרה צילום בסתר מצלמת פסי גירש ולדות של זוחלים ויונקים. בשילוב משטחים ביתיים, כמו שטיח מעוטר, היא יוצרת עבורם עולם ילדי, אפוף יופי ותמימות.

      בסדרה צילום בסתר מצלמת פסי גירש ולדות של זוחלים ויונקים. בשילוב משטחים ביתיים, כמו שטיח מעוטר, היא יוצרת עבורם עולם ילדי, אפוף יופי ותמימות.

      גיליון קיץ 2023 / כרך 14(2)
      לראש העמוד