אקולוגיה וסביבה

Agrowcycle

6 ביוני, 2012

Agrowcycle – מערכת חקלאות מודולרית הפועלת על פי עקרונות האקווּפוניקה | עיצוב והדמיה: סרגיי לרנר ©


מערכת לגידול סימביוטי למאכל או לנוי של בעלי חיים מימיים בשילוב צמחים, בשיטת 'עשה זאת בעצמך'. המערכת מאפשרת גידול מהיר, אורגני ואיכותי, תוך שימוש מזערי באנרגיה ובמים. המערכת מיועדת לעמוד על גגות או בחצרות של משפחות מועטות יכולת במדינות מתפתחות ולאפשר למשפחה קטנה לגדל מחצית מצריכת המזון שלה ואף יותר מכך, או לפתח אפשרויות הכנסה על-ידי מכירת חלק מהתוצרת בשווקים. המערכת עוצבה בדגש על שימושיות, מודולריות ועקרונות הקיימות: זולה לייצור וקלה להרכבה, לפירוק, לתיקון, לשדרוג ולהשבה.


פרויקט גמר בבית הספר לאמנויות, סמינר הקיבוצים. עיצוב והדמיה: סרגיי לרנר. הנחייה: יאיר אנגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחקרי סביבה אצלך בתיבה

    מחקרי סביבה אצלך בתיבה






      תכנים נוספים שעשויים לעניין אותך

      עץ הגדל בתוך ממגורה נטושה

      גיליון קיץ 2012 / כרך 3(2)

      גידור שטחים כגורם לבידוד אוכלוסיות בעלי חיים ולפגיעה בזכות הציבור למעבר

      יורם יום-טוב

      גיליון קיץ 2012 / כרך 3(2) גופים ציבוריים, חברות ואנשים פרטיים בעלי נכסים קרקעיים נוטים להגן עליהם מפני הפרעות שונות בעזרת גדרות, ועושים זאת גם אם שטחים אלה שייכים לכלל הציבור. יש לווסת את הקמת הגדרות כך שיוקמו רק במקומות שהדבר הכרחי בהם, ולפקח על כך שכאשר ייבנו גדרות, הדבר ייעשה באופן שימזער את הפגיעה במעברי בעלי חיים ובמטיילים

      גופים ציבוריים, חברות ואנשים פרטיים בעלי נכסים קרקעיים נוטים להגן עליהם מפני הפרעות שונות בעזרת גדרות, ועושים זאת גם אם שטחים אלה שייכים לכלל הציבור. יש לווסת את הקמת הגדרות כך שיוקמו רק במקומות שהדבר הכרחי בהם, ולפקח על כך שכאשר ייבנו גדרות, הדבר ייעשה באופן שימזער את הפגיעה במעברי בעלי חיים ובמטיילים

      גיליון קיץ 2012 / כרך 3(2)

      מגה-בייט – מגה פליטות

      Thijs Biersteker

      גיליון סתיו 2022 / כרך 13(3) / הפחתת פליטות גזי חממה מיצג הממחיש השפעה נסתרת מן העין של פעולה יום-יומית – פליטת פחמן דו-חמצני בעקבות השימוש באינטרנט. רוצים לדעת כמה פחמן דו-חמצני ייפלט אם תקראו את הכתבה הזו?

      מיצג הממחיש השפעה נסתרת מן העין של פעולה יום-יומית – פליטת פחמן דו-חמצני בעקבות השימוש באינטרנט. רוצים לדעת כמה פחמן דו-חמצני ייפלט אם תקראו את הכתבה הזו?

      גיליון סתיו 2022 / כרך 13(3) / הפחתת פליטות גזי חממה
      לראש העמוד