גילמור קשת, אפרת עילם, זיוית לינדר, נירית לביא אלון, טלי טל, אסף שוורץ, ניצן שמיר, אורי רמון, יוני קוזלובסקי, אורית משעל, חגית גפן, אורן פזמוני-לוי
מדינת ישראל היא מהחלוצות בהטמעת נושא שינוי האקלים בתוכניות הלימודים. יישום התוכניות הוא מורכב ומאתגר, כפי שעולה מרב השיח בנושא
גיליון קיץ 2022 / כרך 13(2)דפנה גן, נירית אסף, איריס אלקחר, נעמה גור-לביא, נעמה לב
ללמד מחוץ לקופסה – כיצד לימוד מחוץ לכותלי הכיתות יכול לעזור לטבע
גיליון קיץ 2022 / כרך 13(2)במחקר שנערך בזמן הסגר נמצא שלמחנכים מנוסים בחינוך סביבתי המשלב הוראה בחוץ היו כלים ליישום ההוראה המקוונת באופן יצירתי, עם פתיחות מחשבתית ותגובה ללומדים. החוקרות ממליצות להקנות כלים לחינוך סביבתי המשלב הוראה בחוץ וגם לשימוש בעקרונותיו באופן מקוון לכלל המורים בישראל
גיליון אביב 2020 / כרך 11(1) / קורונה וסביבהדפנה גן, ארנה פליק, מיטל ואקנין, אדיב גל
ברמה התיאורטית המחקר מחדש את ההסתכלות על החיבור בין רגש לרכישת הידע, ללמידה חוץ-כיתתית, לאמפתיה ולהעצמה שפחות מוזכרת בספרות
גיליון חורף 2018 / כרך 9(4)טלי לאור, דפנה גן, אילנה אבישר
מחקר איכותי זה בחן מניעים של פעילים סביבתיים, והשתתפו בו 15 פעילים המייצגים מגזרים שונים ומגוון תרבויות בישראל. התֵמות שעלו מתוך ממצאי המחקר תואמות את מודל האקולוגיה האנושית של ברונפנברנר
גיליון אביב 2018 / כרך 9(1)