גיליון סתיו 2011 / כרך 2(3) בעשור האחרון האחריות התאגידית כבר אינה אוסף של פעולות חברתיות מקריות, אלא נתפסת כסדרה של פעולות ותכניות המתוכננות היטב בתחומי החברה, הסביבה והאתיקה, שיש להן יעדים ומטרות ברורים המשתלבים באסטרטגיה העסקית והארגונית של העסק
בעשור האחרון האחריות התאגידית כבר אינה אוסף של פעולות חברתיות מקריות, אלא נתפסת כסדרה של פעולות ותכניות המתוכננות היטב בתחומי החברה, הסביבה והאתיקה, שיש להן יעדים ומטרות ברורים המשתלבים באסטרטגיה העסקית והארגונית של העסק