דפנה גן, נירית אסף, איריס אלקחר, נעמה גור-לביא, נעמה לב
ללמד מחוץ לקופסה – כיצד לימוד מחוץ לכותלי הכיתות יכול לעזור לטבע
גיליון קיץ 2022 / כרך 13(2)במחקר שנערך בזמן הסגר נמצא שלמחנכים מנוסים בחינוך סביבתי המשלב הוראה בחוץ היו כלים ליישום ההוראה המקוונת באופן יצירתי, עם פתיחות מחשבתית ותגובה ללומדים. החוקרות ממליצות להקנות כלים לחינוך סביבתי המשלב הוראה בחוץ וגם לשימוש בעקרונותיו באופן מקוון לכלל המורים בישראל
גיליון אביב 2020 / כרך 11(1) / קורונה וסביבה